Vossen in de AWD,

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Commentaren: 9
  • #9

    Roos (vrijdag, 17 mei 2024 11:07)

    Hallo Herman, wat is er niet leuker dan jonge vossen. Zo fotogeniek en in de setting van het voorjaar heb je weer de prachtigste foto's kunnen maken.
    Groeten,
    Roos

  • #8

    Caroline (woensdag, 15 mei 2024 14:41)

    Wat een prachtige fotos van de vossen. Groetjes Caroline

  • #7

    Ad van Duren (woensdag, 15 mei 2024 14:11)

    Hoi Herman,

    Je hebt weer lekker dicht bij die vossen gezeten en leverde je hele mooie platen op. Maar ook de vogelfoto's met name de roodborsttapuit en ook de hagedis zijn prachtig.

    Groeten,
    Ad

  • #6

    KeesvanD (dinsdag, 14 mei 2024 11:32)

    Mooi platen Herman. Gisteren zag ik tot mijn verrassing een aantal bordjes waarop stond dat een aantal vertrouwde stukken AWD tijdelijk niet meer toegankelijk zijn. De gekte rond de vossenfamilies zal wel een rol gespeeld hebben. Jij was op tijd (ik ook trouwens). De dieren verdienen hun rust.
    Groet, Kees

  • #5

    Patricia (maandag, 13 mei 2024 10:19)

    Hoi Herman.

    Prachtige serie.
    De vossen zijn echt schitterend.
    Zo mooi en lief.

    Groettie van Patricia.

  • #4

    René Smits (maandag, 13 mei 2024 08:22)

    Hai Herman,

    Ik heb begrepen dat alle burchten nu afgezet zijn in de AWD. Jij was dus nog net op tijd voor het maken van deze gave foto's.

    Groet,
    René

  • #3

    Maria (zaterdag, 11 mei 2024 18:50)

    Hoi Herman,
    Prachtige serie foto's weer, met de vossen in de hoofdrol!
    echt top!
    Groetjes, Maria

  • #2

    Bas (zaterdag, 11 mei 2024 11:44)

    Hij is weer geweldig mooi Herman .man..man..dit is weer genieten

  • #1

    Irma (zaterdag, 11 mei 2024 09:32)

    Hallo Herman,
    Geweldige serie foto's van de vossen, ook de andere foto's vind ik heel mooi.
    Ik wens je een goed weekend.
    Groetjes Irma